Gå direkt till innehåll Gå direkt till menyn

Så får du ditt varumärke att växa

Möt inspiratörerna och experterna som leder Go Business workshop- och föreläsningsserie. Niklas Berg och Malin Hollström driver Tailorbird och har denna termin lett workshoppen Go Brand, som är en av totalt sex föreläsningar som ingår i Go Business inkubatorprogram.

Vad är det viktigaste att göra för att få sitt varumärke att växa?

Se till att du finns där kunden finns och att kunden tänker på dig när det är dags för köp.

Hur gör man för att sticka ut och väcka människors intresse?

Väck känslor för att bli uppmärksammad och ihågkommen.

Vilket är ert bästa tips för att bygga ett starkt varumärke?

Var konsekvent och nå så många som möjligt.

Nyfiken på att veta mer om Tailorbird?

Tailorbird utvecklar affärer för företag med en ambition att växa. De hjälper företag att tydliggöra sitt erbjudande, hitta nya affärsområden och nå nya marknader.

Läs mer om Tailorbirds erbjudande genom att besöka deras webb.

Peppad på Go Business?

Go Business erbjuder två program för dig som driver eget och vill utvecklas som entreprenör. Hangout för dig som har ett nystartat företag och vill kickstarta din business. Inkubator för dig som har kommit en bit med ditt företagande och vill växla upp. I inkubatorprogrammet jobbar vi coacher nära tillsammans med dig för att du ska nå dina mål.

Aktuellt

Fler nyheter

Visa allt aktuellt

2020-03-27

Studio för digitala möten

Vi tycker det är viktigt att fortsätta mötas och göra affärer ihop. Kanske viktigare nu än någonsin. Vi har därför satt ihop ett erbjudande till er som är i behov av teknik för digitala möten. […]

2025-04-07

Industriell symbios och hållbar utveckling – med Emma Dalväg

Välkommen till en inspirerande digital lunchföreläsning med Emma Dalväg, där vi utforskar industriell symbios, cirkulära affärsmodeller och samarbeten som gör skillnad.

2025-04-25

Go Business Mindset + Coop Norrbotten: Från matsvinn till win-win!

Välkommen till en workshop med Coop Norrbotten där kreativitet möter hållbarhet! Vad händer om vi tänker helt nytt kring matsvinn och istället ser dem som råvaror och resurser? Vad kan du skapa matrester? Vilka idéer, produkter, konstverk…