Gå direkt till innehåll Gå direkt till menyn

Få koll på kundresan – tre tips från Mats Långström, Oh My

Få koll på kundresan – tre tips från Mats Långström, Oh My

Go Forward – tre tips på hur man får koll på kundresan.

1. Inventera dina kanaler/touchpoints där du är i kontakt med dina kunder. Ägda, köpta, förtjänade och Interna.

2. Få koll på vart du har dina svagheter och jobba för att ha så få svagheter som möjligt.

3. Lägg ned tid på att identifiera och ta fram ”peakar”, dvs tillfällen då företaget ska glänsa och vara på topp. Hur stark/bra ”peaken/peakarna” är avgör hur bra totalbetyget blir.

Peppad på Go Business?

Go Business erbjuder två program för dig som driver eget och vill utvecklas som entreprenör. Hangout för dig som har ett nystartat företag och vill kickstarta din business. Inkubator för dig som har kommit en bit med ditt företagande och vill växla upp. I inkubatorprogrammet jobbar vi coacher nära tillsammans med dig för att du ska nå dina mål.

Aktuellt

Fler liknande nyheter

Visa allt aktuellt

2025-04-07

Industriell symbios och hållbar utveckling – med Emma Dalväg

Välkommen till en inspirerande digital lunchföreläsning med Emma Dalväg, där vi utforskar industriell symbios, cirkulära affärsmodeller och samarbeten som gör skillnad.

2025-04-25

Go Business Mindset + Coop Norrbotten: Från matsvinn till win-win!

Välkommen till en workshop med Coop Norrbotten där kreativitet möter hållbarhet! Vad händer om vi tänker helt nytt kring matsvinn och istället ser dem som råvaror och resurser? Vad kan du skapa matrester? Vilka idéer, produkter, konstverk…

2025-05-08

Lär känna våra entreprenörer – EmBI Musik

”Vid livets stora stunder (dop, bröllop, begravning) vill jag kunna underlätta för de som anlitar mig att kunna slappna av och känna sig trygga när det ofta är mycket annat runtomkring. Jag vill kunna få människor att må bättre genom så…