Gå direkt till innehåll Gå direkt till menyn

Få koll på kundresan – tre tips från Mats Långström, Oh My

Få koll på kundresan – tre tips från Mats Långström, Oh My

Go Forward – tre tips på hur man får koll på kundresan.

1. Inventera dina kanaler/touchpoints där du är i kontakt med dina kunder. Ägda, köpta, förtjänade och Interna.

2. Få koll på vart du har dina svagheter och jobba för att ha så få svagheter som möjligt.

3. Lägg ned tid på att identifiera och ta fram ”peakar”, dvs tillfällen då företaget ska glänsa och vara på topp. Hur stark/bra ”peaken/peakarna” är avgör hur bra totalbetyget blir.

Peppad på Go Business?

Go Business erbjuder två program för dig som driver eget och vill utvecklas som entreprenör. Hangout för dig som har ett nystartat företag och vill kickstarta din business. Inkubator för dig som har kommit en bit med ditt företagande och vill växla upp. I inkubatorprogrammet jobbar vi coacher nära tillsammans med dig för att du ska nå dina mål.

Aktuellt

Fler liknande nyheter

Visa allt aktuellt

2025-10-17

Tre snabba tips med Sofie Marin

I veckan gästades vi av Sofie Marin som föreläste i vår nya programpunkt Go Box om hur man paketerar och prissätter sitt erbjudande, en väldigt inspirerande och uppskattad föreläsning!

2025-10-15

Intervju med Mindset deltagare – Linnéa Larsson, Lila Konsult

”Jag har blivit inspirerad att tänka mer utanför boxen och har fått med mig nya verktyg och perspektiv. Det som verkligen imponerade på mig var hur olika branscher kunde mötas och samarbeta – när man samlar människor med helt olika erfare…

2025-10-13

Case: Kreatörer och Coop Norrbotten i samarbete för att ge matsvinnet nytt liv

Go Business Mindset och Coop Norrbotten genomförde i våras en kreativ digital workshop tillsammans med kreatörer om matsvinn med utmaningen – hur kan matsvinn bli till nya möjligheter?