Gå direkt till innehåll Gå direkt till menyn

Få koll på kundresan – tre tips från Mats Långström, Oh My

Få koll på kundresan – tre tips från Mats Långström, Oh My

Go Forward – tre tips på hur man får koll på kundresan.

1. Inventera dina kanaler/touchpoints där du är i kontakt med dina kunder. Ägda, köpta, förtjänade och Interna.

2. Få koll på vart du har dina svagheter och jobba för att ha så få svagheter som möjligt.

3. Lägg ned tid på att identifiera och ta fram ”peakar”, dvs tillfällen då företaget ska glänsa och vara på topp. Hur stark/bra ”peaken/peakarna” är avgör hur bra totalbetyget blir.

Peppad på Go Business?

Go Business erbjuder två program för dig som driver eget och vill utvecklas som entreprenör. Hangout för dig som har ett nystartat företag och vill kickstarta din business. Inkubator för dig som har kommit en bit med ditt företagande och vill växla upp. I inkubatorprogrammet jobbar vi coacher nära tillsammans med dig för att du ska nå dina mål.

Aktuellt

Fler liknande nyheter

Visa allt aktuellt

2025-12-01

Inspirationsföreläsning – När kreatörer möter en sluten industri 

Välkommen till en digital lunchföreläsning där konst möter biltestindustrin med Harleen Kalkat och Jenny Schinkler! Genom projektet “Icedriving becomes performance art” utforskas hur konstnärer och företag tillsammans kan skapa nya pers…

2025-12-04

Lär känna våra entreprenörer – Aleksiina Toivanen

”Hangoutprogrammet har varit ett avgörande program åt mig. Föreläsningar har fått mig djupdyka i företagets detaljer, coach-samtalen lyfta blicken, övriga deltagare bekräftat min affärside och inspirerat ännu mer.”

2025-12-01

Tre snabba tips med Filip Reineby

Förra veckan gästades vi av pitchexperten Filip Reineby som föreläste i Go Business programpunkt Go Pitch!